نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1758
-
الف
+

نجفی: شایعات مربوط به هیأت داوران جشنواره فیلم فجر صحت ندارد

«مسعود نجفی» مدیر ارتباطات عامه جشنواره فیلم فجر از آخرین رخداد ها و تصمیمات جشنواره سی و هشتم خبر داد.

«مسعود نجفی» مدیر ارتباطات عامه جشنواره فیلم فجر در بخشی از یک برنامه تلویزیونی تحت عنوان «هفت» جمعه 27 جدی/دی، حضور یافت.

به گزارش آی فیلم2، مدیر ارتباطات عامه جشنواره فیلم فجر در این برنامه اظهار داشت: امسال افتتاحیه جشنواره را برگزار نمی‌کنیم و به‌جای آن با همراهی اهالی سینما، نسبت به ارسال کمک‌های امدادی به مناطق سیل‌زده ایران (سیستان و بلوچستان) اقدام خواهیم کرد.

نجفی درباره وضعیت سینمای رسانه در این دوره جشنواره، گفت: روز پنجشنبه ما برای سومین سال متوالی برای جدول سینمای اهالی رسانه توسط صاحبان آثار و اهالی رسانه قرعه‌کشی انجام دادیم. این قرعه‌کشی باعث می‌شود تا شائبه‌هایی که سال‌های گذشته پیش می‌آمد، از بین برود. در سینمای اهالی رسانه، هر روز 4 سانس فلم نمایش داده می‌شود. بر این اساس سه فلم سینمایی را در سه سانس و یک فلم کوتاه و مستند را در سانس آخر اکران خواهیم کرد.

او ادامه داد: طی دهه اخیر و با افزایش تعداد اهالی رسانه، مشخصا نیازمند سالن بزرگ‌تری برای اکران فلم‌ها بودیم. جشنواره سالها در برج میلاد برگزار شد و بعدها با درخواست اهالی رسانه مبنی بر اکران فلم‌ها در سالن‌ سینما، سینمای رسانه تغییر کرد. امسال در زمان ثبت نام و با توجه به درخواست اهالی رسانه دو گزینه پردیس ملت و برج میلاد را در نظرسنجی گذاشتیم که در انتها با رأی بیشتر، پردیس سینمایی ملت، سینمای رسانه شد. 

نجفی تأکید کرد: امسال تفاوت مهمی که با سال گذشته داریم این است که عوامل فلم‌ها در کنار اهالی رسانه در پردیس سینمایی ملت حضور دارند و سایر میهمانان و هنرمندان در پردیس سینمایی چارسو به دیدن فلم‌ها خواهند نشست.

او با توجه به شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی، گفت: در مورد هیأت داوران جشنواره فیلم فجر هنوز با هیچ کسی صحبت نشده است. نجفی در پایان اظهار امیدواری کرد جشنواره با شکوهی را پیش رو داشته باشیم.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر